poniedziałek, 18 września 2017

Nazywam się Janusz Polak i jestem pasjonatem motoryzacji. Dwadzieścia lat temu zdałem prawo jazdy ponad dwadzieścia lat temu, a piętnaście lat temu założyłem własny warsztat samochody. Przez ten czas miałem okazję prowadzić i naprawiać niezliczoną ilość różnorodnych aut i przez cały czas uważnie śledziłem rozwój polskich przepisów drogowych oraz technologii motoryzacyjnej. Posiadam więc sporą wiedzę zarówno na temat aut starej daty, jak i nowoczesnych maszyn.

Uważam, że potrafię bardzo dobrze rozróżnić części samochodowe, które naprawdę będą działać solidnie od typowej tandety oraz posiadam sporą wiedzę na temat usterek samochodów. Za pomocą tego bloga mam zamiar podzielić się z czytelnikami tą wiedzą. Zapraszam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz